Takımımız bugün akşam üzeri yaptığı antrenmanla Galatasaray maçı hazırlıklarını sürdürdü.

19 Ekim 2018 Cuma günü deplasmanda saat 20.00'de Galatasaray ile oynayacağımız Spor Toto Süper Lig 9.hafta maçının hazırlıkları bugün yapılan antrenmanla devam etti.
Teknik Direktörümüz Samet Aybaba gözetiminde gerçekleşen antrenman 1 saat 15 dakika sürdü.
Isınma hareketleri ve koordinasyon çalışmasıyla başlayan antrenman 5'e 2 pas pres çalışmasıyla devam etti. Takımımız son bölümde taktik çalışma yaptı.
Sakatlıkları süren Tunay Torun ve Henri Saivet takımdan ayrı fizyoterapist eşliğinde çalışırken, bağırsak enfeksiyonu geçiren Bogdan Stancu ve dizinde esneme olan Umut Nayir antrenmanda yer almadı.
Takımımız yarın saat 16.00'da deplasmanda Balıkesirspor'la oynayacağı hazırlık maçıyla çalışmalarını sürdürecek.
