Spor Toto Süper Lİg'in 23. Haftasında deplasmanda oynayacağımız Galatasaray maçının hazırlıklarını sabah saatlerinde yapılan antrenmanla devam ettik

Takımımız Spor Toto Süper Lig'in 23. Haftasında Cuma günü deplasmanda karşı karşıya geleceği Galatasaray maçı hazırlıklarına sabah saatlerinde gerçekleştirdiği antrenmanla devam etti.
Teknik Direktörümüz Paul Le Guen nezaretinde gerçekleşen antrenman 1 saat 30 dakika sürdü.
Isınma koşularıyla başlayan çalışma koordinasyon hareketleriyle devam etti. Ardında kontrol pas oyunu oynayan takımımız son bölümde ise tam sahada taktik çalıştı.
Takımımız yarın yapacağı antrenmanın ardından İstanbul'a gidecek ve maç saatini beklemeye başlayacak.