Takımımız bugün akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla Eskişehirspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Özlüce Tesislerimizde gerçekleşen bayramlaşma töreni sonrası gerçekleşen antrenman basına kapalı olarak yapıldı.
Teknik Direktörümüz Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman 1 saat 40 dakika sürdü.
Topla yapılan ısınma hareketleriyle başlayan antrenman 5'e 2 pas pres çalışması ile devam etti. Daha sonra koordinasyon çalışması yapan takımımız son bölümde taktik çalışma gerçekleştirdi.
Takımımız yarın yapacağı son antrenmanıyla Eskişehirspor maçı hazırlıklarını tamamlayarak kampa girecek ve maç saatini beklemeye başlayacak.