Takımımız bugün sabah saatlerinde yaptığı antrenmanla çalışmalara başladı.

Spor Toto Süper Lig'in 4.haftasında evimizde Gençlerbirliği ile oynadığımız ve 3-2 üstünlüğümüzle sonuçlanan müsabakanın ardından takımımız ara vermeden bugün çalışmalar başladı.
Teknik Direktörümüz Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü.
Isınma hareketlerinin ardından 2 gruba ayrılan takımımızda, Gençlerbirliği müsabakasında ilk 11'de sahaya çıkan oyuncularımız antrenmanı düz koşularla tamamladı. Diğer oyuncularımız ise 5'e 2 pas pres çalışması ve 1'e 1 hücum, savunma çalışması yaptı.
Takımımız, yarın günü izinli olarak geçirecek ve Salı günü akşam üzeri yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.