Takımımız bugün akşamüzeri yaptığı antrenmanla Gaziantepspor maçı hazırlıklarını sürdürdü.

Spor Toto Süper Lig'in 2.haftasında evimizde oynayacağımız Gaziantepspor maçının hazırlıkları bugün yapılan antrenmanla devam etti.
Teknik Direktörümüz Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü.
Topla yapılan ısınma hareketleriyle başlayan antrenman 5'e 2 pas pres çalışması ile devam etti. Daha sonra kontrol pas çalışması yapan takımımız, son bölümde ise yarı sahada çift kale maç yaptı.
Takımımız yarın akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla Gaziantepspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.