A Takımımız, Spor Toto Süper Lig’in 27.haftasında deplasmanda karşılaşacağı Fenerbahçe maçının hazırlıklarını Özlüce Tesisleri’mizde gerçekleştirdiği antrenman ile sürdürdü.

Teknik Direktörümüz Şenol Güneş nezaretinde gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 1.5 saat sürdü. Güneşli güzel bir havada yapılan antrenmana tedavisi devam Renato Civelli dışında tüm futbolcularımız katıldı.
Isınma koşuları ile başlayan antrenman istasyon çalışması ile devam etti. Antrenmanın ikinci bölümünde pas press oyunu oynayan takımımız son bölümde şut çalışması gerçekleştirdi.
Takımımız yarın yapacağı çalışma ile hazırlıklarını sürdürecek.