Genç oyuncularımız bugün öğle saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde antrenman yaptı.

Teknik Direktörümüz Hikmet Karaman nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü.
Isınma hareketleriyle başlayan antrenman, karşılıklı pas çalışmasıyla devam etti. Daha sonra genç oyuncularımız yarı sahada çift kale maç yaptı. Oynanan çift kale maç esnasında Teknik Direktörümüz Hikmet Karaman oyunu durdurarak genç oyuncularımızı sık sık uyardı.
Takımımız, akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla Beşiktaş maçı çalışmalarını sürdürecek.