Genç oyuncularımız bugün öğle saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde antrenman yaptı.

Teknik Direktörümüz Hikmet Karaman nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü.
Topla yapılan ısınma hareketleriyle başlayan antrenman, koordinasyon çalışması ile devam etti. Daha sonra takımımız dar alanda 6'ya 3 kontrol pas çalışması yaptı. Son bölümde ise yarı sahada çift kale maç yapıldı.
Beşiktaş maçı çalışmaları akşam saatlerinde yapılacak olan antrenmanla devam edecek.